דו״ח המבקר קובע: משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי הקים הכי הרבה מוקדי חירום טלפוניים לאזרחים

*דו״ח המבקר קובע: משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי הקים הכי הרבה מוקדי חירום טלפוניים לאזרחים*

 

דו״ח מבקר המדינה שהתפרסם היום תחת הכותרת ״הניהול הממשלתי של התחום האזרחי במהלך מלחמת "חרבות ברזל׳״, מנה את כלל המוקדים הטלפוניים שהקימו משרדי הממשלה השונים.

 

המבקר ציין את משרד הנגב, הגליל כמשרד שהקים 3 מוקדי טלפון יעודיים שונים וכתב ״גוף ממשלתי המעניק שירותים לציבור מתוך ראיית הצרכים של מקבלי השירות ומתאים את השירותים לצורכיהם מחזק את הקשר בין הציבור לממשלה ואת אמון הציבור בממשלה״.

 

על פי דו״ח המבקר, המוקדים הטלפוניים של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי נתנו מענה לאזרחים בנושאי חוסן נפשי, סיוע למפונים, תרומות והתנדבות וסיוע לנפגעים.

 

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף: ״דו״ח המבקר מחזק את מה שאנו עושים בפועל, להיות עם האזרחים ברגעים הקשים ביותר. הקמנו מוקדים טלפוניים כדי לתת מענה מיידי בנושאי חוסן נפשי, פינוי, תרומות והתנדבות, והוכחנו כי כשפועלים מתוך ראיית הצרכים של הציבור אפשר לחזק את הקשר בין הממשלה לאזרחים. נמשיך לפעול בנחישות כדי שהמשרד שלנו יהיה תמיד הכתובת הראשונה והאמינה ביותר עבור תושבי הנגב והגליל וכל אזרחי ישראל״.

רוצים לשתף?

הרשמה לעדכונים

פניה להנהלת המטה - משרדי עוצמה יהודית

דילוג לתוכן