השר לביטחון לאומי בביקור מקצועי בבית-הסוהר מעשיהו: ״בזכות המדיניות שאנחנו מובילים – הארגון הזה עבר שינוי שלא היה כדוגמתו בתולדות המדינה״

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ערך ביקור מקצועי בבית-הסוהר מעשיהו שברמלה. בביקור לקחו חלק נציב שב״ס, רב-גונדר קובי יעקובי; סגן נציב שב״ס, גונדר חאתם עזאם; מפקד מחוז מרכז, גונדר שלומי שגיא; מנהלת בית הסוהר, תת-גונדר סוזי סעדון, והמזכיר הביטחוני לשר, ניצב סמי מרציאנו.
השר סייר בשטח בית-הסוהר ובאגפים השונים, ושוחח עם אסירים. לאחר מכן השתתף השר בדיון מקצועי ובהערכת מצב, במסגרתם קיבל סקירה על הנתונים והפעילות הנעשית בית-הסוהר.
בנוסף, השר קיים שיח עם לוחמי הכליאה בכלא.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר:
״אני רואה את העשייה הנהדרת שלכם פה ומתמלא גאווה על השינוי היסודי שהובלנו בארגון.
אני רוצה להודות לנציב קובי יעקובי על ההובלה ולמנהלת הכלא סוזי, שמבצעת מהפכה של ממש בבית-הסוהר.
ראיתי כאן אסירים ועצירים שנמצאים כל היום במדרשה ולומדים תורה, מתוך מטרה לעשות תיקון ולהשתקם.
זו המדיניות שלנו – לצד הנחישות מול המחבלים ומשפחות הפשע, אנחנו מעודדים להוביל תוכניות טיפול ושיקום כלפי מי שעברו עבירה ובכוונתם לחזור למוטב ולהשתלב חזרה בחברה. זה בדיוק מה שעושים כאן במעשיהו״.
