השר בן גביר בפיצוח סוכן ״נוצה״ במחוז צפון: ״אנחנו עושים היסטוריה – המשטרה פועלת ורואים שינוי כמעט כל תחום״

ההצהרה המלאה:

 

בוקר טוב,

אנחנו עושים היסטוריה.

אני רוצה להגיד לך המפכ״ל, לממ״ז, לסממ״ז, למפקד הימ״ר: כל אקדח, כל נשק, שאנחנו רואים כאן – זו הצלת חיים לכל-כך הרבה ילדים, כל-כך הרבה אנשים.

 

אני רוצה להגיד לכם מברוק, תודה ויישר כח ענק.

האמת היא, שאני לא הופתעתי כי זה מגמה שהמשטרה היום עושה ופועלת ואנחנו רואים את ההתנהלות כמעט בכל תחום. שיפורים מדהימים.

אם זה בנושא הפרוטקשן: בשנת 2022 – 497 תיקי חקירה. היום, כמעט הכפלנו – 793 תיקי חקירה. שנת 2022 – 150 כתבי אישום. היום, 250 כתבי אישום.

לא מיגרנו לגמרי את התופעה. לא נתרברב כאן ונגיד ״וואו הגענו למנוחה ונחלה״. לא, יש עליות, יש מורדות. אבל בפעם הראשונה מטפלים בתופעה הזו.

אני רוצה להגיד לכם התקשורת: תודה, תודה שאתם מציפים זה. זה חשוב, מעולם לא הציפו את התופעה הזו. רק בתקופת השר בן גביר מציפים אותה, וזה חשוב. אתם עוזרים לי לתת למשטרה את הכלים כדי לנצח.

וככה בנושא גניבות הרכבים. 20% פחות. והקמת המשמר הלאומי, שאנחנו רואים אותו כאן בצפון נותן עבודה. הגיוסים למשטרה, עם העלאת משכורות, באמת שווה היום להיות שוטר. פעם שוטר מתחיל קיבל 6,500 שקלים. היום, שוטר מקבל 11,500 שקלים. בואו למשטרה.. בואו למשטרה.

אני גאה בכם, גאה בך המפכ״ל רנ״צ דני לוי על העבודה האינטנסיבית. לפעמים אני מדבר איתך, אתה בבוקר בצפון, בערב בדרום, תוך כדי הולך לפה והולך לשם. אני ממש גאה בך. גאה במאיר אליהו הממ״ז, שחותר למגע וגאה בכל סגל הפיקוד וכל השוטרים והשוטרות, הלוחמים והלוחמות שלנו.

הרשימה שאנחנו רואים כאן מאחורי היא רשימת כבוד למדינת ישראל, למשטרת ישראל. יש עוד עבודה, לא נתבלבל. אבל, אנחנו עושים היום מה ש-30 ו-40 שנה לא עשו.

המפכ״ל, אני חושב שאתה אמרת, את המשפט שאולי יותר מסמל את התקופה שלי. נתנו יותר תקציבים ותקנים, והוספנו יותר כח למשטרה, ופתחנו מחלקי פרוטקשן, והקמנו מחלקי פוליגמיה. עשינו הרבה דברים, אבל אני חושב שהדבר הכי חשוב לשוטרים – זה הגיבוי שאנחנו נותנים.

אני כל-כך שזה נכון – ששערה אחת מהראש של השוטרים שלנו לא תיפול וימותו אלף עבריינים ומחבלים שמאיימים על החיים שלהם.

אני מגבה אתכם גיבוי מלא. עבריין שמרים נשק ומסכן חיים של שוטר או שוטרת – צריך למצוא את עצמו מנוטרל עם כדור שמנטרל אותו. מאוד פשוט. מאוד ברור. זו המדיניות, זו התפיסה, לשמור על החיים של השוטרים והלוחמים שלנו.

אנחנו עושים עוד דבר, אנחנו שומרים על החיים של הילדים שלנו – כי הנשקים האלה, אלה נשקים שמסכנים, שרוצחים, נשרים שהורגים ואנחנו משתדלים כמה שיותר להוציא את הנשקים האלה.

אני רוצה להגיד עוד משפט אחד ליועצת המשפטית לממשלה, אנחנו שומעים כאן את הקריאות גם שהמפכ״ל, גם של הממ״ז, גם של מפקד הימ״ר – תני להם את הרוגלות! תני להם את הרוגלות! תני למשטרה לנצח.

פשוט לא הגיוני, שהמשטרה לא יכולה להאזין לשיחת וואטסאפ בין אחד לשני, משפחות הפשע משתמשות בזה – ואנחנו אומרים: תנו למשטרה את הכלים כדי להשלים את הניצחון. אבל, גם בלי הכלים – אין תירוצים, עובדים קשה, מביאים תוצאות, עושים היסטוריה. כל הכבוד, שאפו גדול.

 

רוצים לשתף?

הרשמה לעדכונים

פניה להנהלת המטה - משרדי עוצמה יהודית

דילוג לתוכן